با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
الگوی مفهومی هم آفرینی ارزش دانشگاهی با تأکید بر دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم با استفاده از رویکرد متاسنتز و دلفی فازی

آزین هرندی؛ محمدمهدی پرهیزگار؛ امیر فاضل؛ محمدتقی امینی

دوره 10، شماره 1 (پیاپی 37) ، دی 1400، ، صفحه 103-124

https://doi.org/10.30473/ipom.2021.58824.4377

چکیده
  با وجود ارائه مدل‌های هم آفرینی ارزش، هنوز ابعاد و مؤلفه‌های مختلف آن در دانشگاه‌ها روشن نیست. هدف این مقاله شناسایی عوامل، مؤلفه‌ها و پیامدهای هم آفرینی ارزش دانشگاهی با تأکید بر دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم و به‌تبع آن ارائه یک الگوی مفهومی براساس آن است. برای انجام این پژوهش علاوه بر مطالعه عمیق با استفاده از روش متاسنتز جهت ...  بیشتر

بررسی تأثیر مهارت‌های کوانتومی مدیریت بر عملکرد نوآورانه کارکنان با توجه به نقش ظرفیت جذب دانش و تسهیم دانش (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی)

علی قربانی؛ متینه مقدم؛ آزین هرندی

دوره 8، شماره 1 (پیاپی 29) ، دی 1398، ، صفحه 155-168

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.50177.3917

چکیده
  امروزه با شکل‌گیری محیط‌های پیچیده رقابتی، تنها سازمان‌هایی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند که عملکرد خود را در قابلیت‌های مهم سازمانی همچون نوآوری تقویت کنند. در عصر حاضر یکی از راه‌های تقویت نوآوری به‌کارگیری مهارت‌های کوانتومی مدیریت است که در این پژوهش به چگونگی ارتباط میان مهارت‌های کوانتومی و عملکرد نوآورانه کارکنان ...  بیشتر